Norges billigste bøker

Essentials of Marketing

Om Essentials of Marketing

This comprehensive textbook introduces students to all the core principles of Marketing practice using an employability-focused approach. This book is underpinned by six pillars, which flow through each chapter: marketing ethics, sustainability, stakeholder engagement, globalisation, the power of new media, and measuring success.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9780367773427
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 484
  • Utgitt:
  • 1 september 2022
  • Dimensjoner:
  • 172x24x243 mm.
  • Vekt:
  • 906 g.
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 27 september 2024

Beskrivelse av Essentials of Marketing

This comprehensive textbook introduces students to all the core principles of Marketing practice using an employability-focused approach. This book is underpinned by six pillars, which flow through each chapter: marketing ethics, sustainability, stakeholder engagement, globalisation, the power of new media, and measuring success.

Brukervurderinger av Essentials of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Essentials of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.