Utvidet returrett til 31. januar 2025

Essentials of Marketing

Om Essentials of Marketing

A thorough insight into the core marketing concepts using real-life examples.   Essentials of Marketing, 8th edition, by Martin and Blythe offers the most up-to-date critical perspectives on traditional marketing theories as well as contemporary concepts, using recent global examples, case studies and activities based on real-life issues.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781292429533
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 384
  • Utgitt:
  • 24. februar 2023
  • Utgave:
  • 23008
  • Dimensjoner:
  • 194x17x262 mm.
  • Vekt:
  • 736 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 23. november 2024

Beskrivelse av Essentials of Marketing

A thorough insight into the core marketing concepts using real-life examples.   Essentials of Marketing, 8th edition, by Martin and Blythe offers the most up-to-date critical perspectives on traditional marketing theories as well as contemporary concepts, using recent global examples, case studies and activities based on real-life issues.

Brukervurderinger av Essentials of Marketing



Finn lignende bøker
Boken Essentials of Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.