Norges billigste bøker

Ethics in Social Marketing

Om Ethics in Social Marketing

Introduces students to the special moral and ethical burdens of social marketing, and challenges practitioners to address difficult issues that are easily minimized or avoided. This book focuses on such complex issues as unintended consequences, ethical marketing alliances, and professional ethical codes.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780878408207
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 5. februar 2001
  • Dimensjoner:
  • 153x229x14 mm.
  • Vekt:
  • 364 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 4. august 2025

Beskrivelse av Ethics in Social Marketing

Introduces students to the special moral and ethical burdens of social marketing, and challenges practitioners to address difficult issues that are easily minimized or avoided. This book focuses on such complex issues as unintended consequences, ethical marketing alliances, and professional ethical codes.

Brukervurderinger av Ethics in Social Marketing



Finn lignende bøker
Boken Ethics in Social Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.