Utvidet returrett til 31. januar 2025

European Consumers in the Digital Era

Om European Consumers in the Digital Era

This book offers a holistic perspective of consumer behavior in the 21st century in different European cultures that are characterized by new technologies, including smartphones, AR, IoT, AI, and social media, as well as cultural changes and the Covid-19 pandemic.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032204611
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 18. oktober 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x14x234 mm.
  • Vekt:
  • 481 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av European Consumers in the Digital Era

This book offers a holistic perspective of consumer behavior in the 21st century in different European cultures that are characterized by new technologies, including smartphones, AR, IoT, AI, and social media, as well as cultural changes and the Covid-19 pandemic.

Brukervurderinger av European Consumers in the Digital Era



Finn lignende bøker
Boken European Consumers in the Digital Era finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.