Utvidet returrett til 31. januar 2025

Experiential Marketing

- Integrated Theory & Strategic Application

Om Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529742190
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 1. februar 2022
  • Dimensjoner:
  • 249x176x22 mm.
  • Vekt:
  • 554 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Experiential Marketing

An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation model to help students in designing their own campaigns.

Brukervurderinger av Experiential Marketing



Finn lignende bøker
Boken Experiential Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.