Norges billigste bøker

Experiential Marketing

- Secrets, Strategies, and Success Stories from the World's Greatest Brands

Om Experiential Marketing

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781119145875
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 17. juni 2016
  • Dimensjoner:
  • 162x236x21 mm.
  • Vekt:
  • 452 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Experiential Marketing

The most researched, documented, and comprehensive manifesto on experiential marketing. As customers take control over what, when, why, and how they buy products and services, brands face the complete breakdown and utter failure of passive marketing strategies designed more than a half-century ago.

Brukervurderinger av Experiential Marketing



Finn lignende bøker
Boken Experiential Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.