Utvidet returrett til 31. januar 2025

Fashion Branding and Consumer Behaviors

- Scientific Models

Om Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781493946051
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 151
  • Utgitt:
  • 17. september 2016
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 234x157x13 mm.
  • Vekt:
  • 270 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Fashion Branding and Consumer Behaviors

Fashion Branding and Consumer Behaviors presents eye-opening theory, literature review and original research on the mutual influence of branding strategies and consumer response.

Brukervurderinger av Fashion Branding and Consumer Behaviors



Finn lignende bøker
Boken Fashion Branding and Consumer Behaviors finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.