Norges billigste bøker

Financial Dimensions of Marketing Decisions

Om Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030155674
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 247
  • Utgitt:
  • 14. august 2020
  • Utgave:
  • 12019
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 349 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025

Beskrivelse av Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Brukervurderinger av Financial Dimensions of Marketing Decisions



Finn lignende bøker
Boken Financial Dimensions of Marketing Decisions finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.