Utvidet returrett til 31. januar 2025

Flip the Funnel

- How to Use Existing Customers to Gain New Ones

Om Flip the Funnel

Why customer retention is the new acquisition It costs roughly five-to-ten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one, and yet companies continue to disproportionately spend their budgets into the "wrong" end of the funnel - the mass media or awareness side.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470487853
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 304
  • Utgitt:
  • 9. februar 2010
  • Dimensjoner:
  • 160x232x29 mm.
  • Vekt:
  • 516 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Flip the Funnel

Why customer retention is the new acquisition It costs roughly five-to-ten times more to acquire a new customer than it does to retain an existing one, and yet companies continue to disproportionately spend their budgets into the "wrong" end of the funnel - the mass media or awareness side.

Brukervurderinger av Flip the Funnel



Finn lignende bøker
Boken Flip the Funnel finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.