Utvidet returrett til 31. januar 2025

From Chinese Brand Culture to Global Brands

- Insights from aesthetics, fashion and history

Om From Chinese Brand Culture to Global Brands

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137276346
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 219
  • Utgitt:
  • 4. oktober 2013
  • Dimensjoner:
  • 146x217x19 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av From Chinese Brand Culture to Global Brands

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Brukervurderinger av From Chinese Brand Culture to Global Brands



Finn lignende bøker
Boken From Chinese Brand Culture to Global Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.