Norges billigste bøker

Global and Multinational Advertising

Om Global and Multinational Advertising

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of advertising efforts in several different international markets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805813951
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 1. september 1994
  • Dimensjoner:
  • 152x229x15 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. oktober 2025

Beskrivelse av Global and Multinational Advertising

Includes analyses of methodological issues, theoretical investigations of cultural and social values and their implications for marketing specialists, studies of gender- and sub-culture specific advertising, and investigations of advertising efforts in several different international markets.

Brukervurderinger av Global and Multinational Advertising



Finn lignende bøker
Boken Global and Multinational Advertising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.