Utvidet returrett til 31. januar 2025

Global Brands

- The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages

Om Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781107669734
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 348
  • Utgitt:
  • 26. september 2013
  • Dimensjoner:
  • 154x230x23 mm.
  • Vekt:
  • 514 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Global Brands

Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.

Brukervurderinger av Global Brands



Finn lignende bøker
Boken Global Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.