Norges billigste bøker

Globalization, Culture, and Branding

- How to Leverage Cultural Equity for Building Iconic Brands in the Era of Globalization

Om Globalization, Culture, and Branding

Drawing from novel theoretical insights in social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349462186
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 181
  • Utgitt:
  • 18 desember 2015
  • Utgave:
  • 12013
  • Dimensjoner:
  • 140x216x11 mm.
  • Vekt:
  • 2534 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25 oktober 2024

Beskrivelse av Globalization, Culture, and Branding

Drawing from novel theoretical insights in social psychology, cultural psychology, and marketing, Globalization, Culture and Branding provides guidelines for imbuing brands with culturally symbolic meanings that can create deep psychological bonds with multi-cultural consumers.

Brukervurderinger av Globalization, Culture, and Branding



Finn lignende bøker
Boken Globalization, Culture, and Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.