Norges billigste bøker

Handbook of Social Media Management

- Value Chain and Business Models in Changing Media Markets

Om Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642288968
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 880
  • Utgitt:
  • 7. juni 2013
  • Utgave:
  • 2014
  • Dimensjoner:
  • 181x239x53 mm.
  • Vekt:
  • 1416 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Handbook of Social Media Management

At the same time, social media has become a vibrant field of research for media economists and media management researchers. In this handbook, international experts present a comprehensive account of the latest developments in social media research and management, consistently linking classical media management with social media.

Brukervurderinger av Handbook of Social Media Management



Finn lignende bøker
Boken Handbook of Social Media Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.