Utvidet returrett til 31. januar 2025

Hitmakers

Om Hitmakers

In this book, world-renowned brand expert, Ana Andjelic, shows how modern brand strategy needs to be redefined as the strategy of cultural influence, how brands today influence culture, how brands should address audiences, and how the new approach to cultural hitmaking works organizationally and operationally.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032878713
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 13. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Hitmakers

In this book, world-renowned brand expert, Ana Andjelic, shows how modern brand strategy needs to be redefined as the strategy of cultural influence, how brands today influence culture, how brands should address audiences, and how the new approach to cultural hitmaking works organizationally and operationally.

Brukervurderinger av Hitmakers



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.