Norges billigste bøker

How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Om How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Terry Hannington provides a "blueprint" for effectively measuring and managing your reputation. That means understanding the difference between brand and reputation, the significance of the latter and how you get your reputation in the first place.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780566085529
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 112
  • Utgitt:
  • 28. januar 2004
  • Dimensjoner:
  • 173x252x13 mm.
  • Vekt:
  • 356 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av How to Measure and Manage Your Corporate Reputation

Terry Hannington provides a "blueprint" for effectively measuring and managing your reputation. That means understanding the difference between brand and reputation, the significance of the latter and how you get your reputation in the first place.

Brukervurderinger av How to Measure and Manage Your Corporate Reputation



Finn lignende bøker
Boken How to Measure and Manage Your Corporate Reputation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.