Norges billigste bøker

How to Win Customers in the Digital World

- Total Action or Fatal Inaction

Om How to Win Customers in the Digital World

The authors - both experienced professionals in management education and telecommunications - introduce Total Action concepts and methodologies - where every activity inside the organization is directly relevant for its customers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642630651
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 9. september 2012
  • Utgave:
  • 12000
  • Dimensjoner:
  • 155x235x14 mm.
  • Vekt:
  • 427 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. oktober 2025

Beskrivelse av How to Win Customers in the Digital World

The authors - both experienced professionals in management education and telecommunications - introduce Total Action concepts and methodologies - where every activity inside the organization is directly relevant for its customers.

Brukervurderinger av How to Win Customers in the Digital World



Finn lignende bøker
Boken How to Win Customers in the Digital World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.