Utvidet returrett til 31. januar 2025

Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit

- An Integrated Measurement and Management System

Om Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit

In this title the authors offer a five-stage process that links the key elements of customer satisfaction measurement with market strategy and product development for business success. It shows managers how to develop a good relationship with their customers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780787953102
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 17. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 154x232x23 mm.
  • Vekt:
  • 540 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit

In this title the authors offer a five-stage process that links the key elements of customer satisfaction measurement with market strategy and product development for business success. It shows managers how to develop a good relationship with their customers.

Brukervurderinger av Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit



Finn lignende bøker
Boken Improving Customer Satisfaction, Loyalty, and Profit finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.