Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Marketing

Om International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781506389226
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 672
  • Utgitt:
  • 4. desember 2018
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 266x199x32 mm.
  • Vekt:
  • 1548 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 8. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av International Marketing

Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.

Brukervurderinger av International Marketing



Finn lignende bøker
Boken International Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.