Utvidet returrett til 31. januar 2025

Internet-Based Customer Value Management

- Developing Customer Relationships Online

Om Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319098548
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 31. oktober 2014
  • Utgave:
  • 2015
  • Dimensjoner:
  • 163x242x13 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Internet-Based Customer Value Management

Customer value management is a managerial approach in which customers are perceived as the company's asset, the value of which may be measured and increased through the organization of processes around customer relationships.

Brukervurderinger av Internet-Based Customer Value Management



Finn lignende bøker
Boken Internet-Based Customer Value Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.