Utvidet returrett til 31. januar 2025

Kellogg on Branding

- The Marketing Faculty of The Kellogg School of Management

Om Kellogg on Branding

Includes: the thinking on key branding concepts; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; and, insights from senior managers who have fought branding battles and won.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471690160
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 25. oktober 2005
  • Dimensjoner:
  • 163x238x31 mm.
  • Vekt:
  • 552 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Kellogg on Branding

Includes: the thinking on key branding concepts; strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio; techniques for building a brand-centered organization; and, insights from senior managers who have fought branding battles and won.

Brukervurderinger av Kellogg on Branding



Finn lignende bøker
Boken Kellogg on Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.