Utvidet returrett til 31. januar 2025

Key Concepts in Marketing

Om Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403915276
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 310
  • Utgitt:
  • 27. februar 2004
  • Dimensjoner:
  • 216x141x19 mm.
  • Vekt:
  • 416 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Key Concepts in Marketing

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about.

Brukervurderinger av Key Concepts in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Key Concepts in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.