Utvidet returrett til 31. januar 2025

Luxury and Fashion Marketing

- The Global Perspective

Om Luxury and Fashion Marketing

The demand for luxury products has increased globally, creating a need for an education in luxury that acknowledges the global perspective yet incorporates the regional subtle nuances into luxury and fashion marketing. This book examines the elements of luxury marketing that contribute to a superior luxury brand performance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138576438
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 144
  • Utgitt:
  • 7. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 236x156x17 mm.
  • Vekt:
  • 366 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Luxury and Fashion Marketing

The demand for luxury products has increased globally, creating a need for an education in luxury that acknowledges the global perspective yet incorporates the regional subtle nuances into luxury and fashion marketing. This book examines the elements of luxury marketing that contribute to a superior luxury brand performance.

Brukervurderinger av Luxury and Fashion Marketing



Finn lignende bøker
Boken Luxury and Fashion Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.