Utvidet returrett til 31. januar 2025

Luxury, Lies and Marketing

- Shattering the Illusions of the Luxury Brand

Om Luxury, Lies and Marketing

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349443079
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 190
  • Utgitt:
  • 1. januar 2013
  • Utgave:
  • 12013
  • Dimensjoner:
  • 140x216x12 mm.
  • Vekt:
  • 2776 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Luxury, Lies and Marketing

Uncovers the truth about luxury brand marketing and shows that like any other commercial brand, they manipulate and influence their customers with traditional commercial techniques. Full of case studies and practical tools for understanding luxury brand marketing the author provides frameworks to help companies with their own branding strategy

Brukervurderinger av Luxury, Lies and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Luxury, Lies and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.