Utvidet returrett til 31. januar 2025

Making Sense of Data in the Media

Om Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526447197
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 22. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 247x171x23 mm.
  • Vekt:
  • 620 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Making Sense of Data in the Media

Through a series of examples of statistics in the media, this book shows you how to critically assess the presentation of data in the media, to identify what is significant and to sort verifiable conclusions from misleading claims.

Brukervurderinger av Making Sense of Data in the Media



Finn lignende bøker
Boken Making Sense of Data in the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.