Utvidet returrett til 31. januar 2024

Managing and Marketing Radical Innovations

- Marketing New Technology

Om Managing and Marketing Radical Innovations

Focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415433075
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 288
  • Utgitt:
  • 7. februar 2008
  • Dimensjoner:
  • 161x241x23 mm.
  • Vekt:
  • 554 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. november 2024

Beskrivelse av Managing and Marketing Radical Innovations

Focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Brukervurderinger av Managing and Marketing Radical Innovations



Finn lignende bøker
Boken Managing and Marketing Radical Innovations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.