Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing and Marketing Radical Innovations

- Marketing New Technology

Om Managing and Marketing Radical Innovations

This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415619479
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 27. januar 2011
  • Dimensjoner:
  • 233x156x24 mm.
  • Vekt:
  • 438 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Managing and Marketing Radical Innovations

This book focuses on customer-related proactive behaviour in the study of radical innovation development, combining a thorough theoretical discussion with detailed international case studies, considering the role of proactivity in five firms.

Brukervurderinger av Managing and Marketing Radical Innovations



Finn lignende bøker
Boken Managing and Marketing Radical Innovations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.