Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing and Marketing Technology

Om Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861525949
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 22. mars 2001
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 188x241x15 mm.
  • Vekt:
  • 499 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Managing and Marketing Technology

Proposes that strong management of a firm's technology improves both the marketing potential of existing products and allows firms to identify opportunities for new products through the systematic analysis and assessment of their technological and marketing capabilities.

Brukervurderinger av Managing and Marketing Technology



Finn lignende bøker
Boken Managing and Marketing Technology finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.