Norges billigste bøker

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

- Melody of Online and Offline Environments in the Customer Journey

Om Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World explores how organizations integrating both the physical and virtual environments for consumers will enable them to effectively manage the customer experience.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781800433892
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 26. november 2020
  • Dimensjoner:
  • 238x175x27 mm.
  • Vekt:
  • 622 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 25. august 2025

Beskrivelse av Managing Customer Experiences in an Omnichannel World

Managing Customer Experiences in an Omnichannel World explores how organizations integrating both the physical and virtual environments for consumers will enable them to effectively manage the customer experience.

Brukervurderinger av Managing Customer Experiences in an Omnichannel World



Finn lignende bøker
Boken Managing Customer Experiences in an Omnichannel World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.