Norges billigste bøker

Managing Social Media and Consumerism

- The Grapevine Effect in Competitive Markets

Om Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137281913
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 259
  • Utgitt:
  • 20. september 2013
  • Dimensjoner:
  • 138x223x21 mm.
  • Vekt:
  • 464 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Managing Social Media and Consumerism

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.

Brukervurderinger av Managing Social Media and Consumerism



Finn lignende bøker
Boken Managing Social Media and Consumerism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.