Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

- Leadership Dynamics and Marketing Strategies

Om Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

This book provides a comprehensive view of the entrepreneurial dynamics within startups by analyzing their marketing strategies in the context of exploiting new opportunities, enhancing stakeholder values, and protecting their business ecosystem for continuous growth.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030281540
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 182
  • Utgitt:
  • 23. oktober 2019
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Managing Startup Enterprises in Emerging Markets

This book provides a comprehensive view of the entrepreneurial dynamics within startups by analyzing their marketing strategies in the context of exploiting new opportunities, enhancing stakeholder values, and protecting their business ecosystem for continuous growth.

Brukervurderinger av Managing Startup Enterprises in Emerging Markets



Finn lignende bøker
Boken Managing Startup Enterprises in Emerging Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.