Norges billigste bøker

Managing the New Customer Relationship

- Strategies to Engage the Social Customer and Build Lasting Value

Om Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118092217
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 352
  • Utgitt:
  • 17. mai 2013
  • Dimensjoner:
  • 230x162x31 mm.
  • Vekt:
  • 674 g.
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Managing the New Customer Relationship

Praise for MANAGING THE NEW CUSTOMER RELATIONSHIP Gordon delivers an impressive synthesis of the newest methods for engaging customers in relationships that last. No organization today can succeed without the mastery of customer relationship management strategy fundamentals.

Brukervurderinger av Managing the New Customer Relationship



Finn lignende bøker
Boken Managing the New Customer Relationship finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.