Utvidet returrett til 31. januar 2025

Market Entry in China

- Case Studies on Strategy, Marketing, and Branding

Om Market Entry in China

This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319804996
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 231
  • Utgitt:
  • 20. juni 2018
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 3693 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Market Entry in China

This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.

Brukervurderinger av Market Entry in China



Finn lignende bøker
Boken Market Entry in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.