Utvidet returrett til 31. januar 2024

Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Om Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838675646
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 360
  • Utgitt:
  • 27. september 2021
  • Dimensjoner:
  • 159x239x25 mm.
  • Vekt:
  • 544 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. november 2024

Beskrivelse av Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place.

Brukervurderinger av Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes



Finn lignende bøker
Boken Marketing Accountability for Marketing and Non-Marketing Outcomes finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.