Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Financial Management

- New Economy - New Interfaces

Om Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781403940971
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 18. november 2004
  • Dimensjoner:
  • 156x234x24 mm.
  • Vekt:
  • 664 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Marketing and Financial Management

The book illustrates, uniquely, the interface between finance and management and, in particular, how strategic marketing decisions affect a company's financial management in terms of sales volume, profitability, return on investment and other indices of performance.

Brukervurderinger av Marketing and Financial Management



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Financial Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.