Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Communications

- Objectives, Strategy, Tactics

Om Marketing Communications

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526438652
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 584
  • Utgitt:
  • 4. september 2018
  • Dimensjoner:
  • 185x240x31 mm.
  • Vekt:
  • 1138 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Communications

Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.

Brukervurderinger av Marketing Communications



Finn lignende bøker
Boken Marketing Communications finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.