Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Discourse

- A Critical Perspective

Om Marketing Discourse

Offers a critical survey of important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, covering traditions of research such as scientific selling, marketing management and service marketing and drawing from Michel Foucault's understanding of power and Ernesto Laclau and Chantal Mouffe's Discourse Theory.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415416696
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 20. desember 2007
  • Dimensjoner:
  • 222x178x17 mm.
  • Vekt:
  • 540 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Discourse

Offers a critical survey of important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, covering traditions of research such as scientific selling, marketing management and service marketing and drawing from Michel Foucault's understanding of power and Ernesto Laclau and Chantal Mouffe's Discourse Theory.

Brukervurderinger av Marketing Discourse



Finn lignende bøker
Boken Marketing Discourse finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.