Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Discourse

- A Critical Perspective

Om Marketing Discourse

The book offers a critical survey of the most important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, articulating a social critique and evaluation of marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415541671
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 15. mai 2012
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 380 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Discourse

The book offers a critical survey of the most important contributions to managerial marketing discourse from the earliest twentieth century onwards, articulating a social critique and evaluation of marketing.

Brukervurderinger av Marketing Discourse



Finn lignende bøker
Boken Marketing Discourse finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.