Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Ethics and Consumer Society

Marketing Ethics and Consumer Society
Om Marketing Ethics and Consumer Society

This unique new text explores marketing ethics, the impact of marketing on consumers' lives, and the wider social, cultural, and political context of marketing activities.A much-needed and relevant textbook that brings together all the key contemporary topics in marketing ethics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032994918
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 136
  • Utgitt:
  • 3. april 2025
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Marketing Ethics and Consumer Society

This unique new text explores marketing ethics, the impact of marketing on consumers' lives, and the wider social, cultural, and political context of marketing activities.A much-needed and relevant textbook that brings together all the key contemporary topics in marketing ethics.

Brukervurderinger av Marketing Ethics and Consumer Society



Finn lignende bøker
Boken Marketing Ethics and Consumer Society finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.