Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780631214229
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 1. februar 2008
  • Dimensjoner:
  • 158x239x22 mm.
  • Vekt:
  • 554 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing Ethics

Marketing Ethics addresses head-on the ethical questions, misunderstandings and challenges that marketing raises while defining marketing as a moral activity.

Brukervurderinger av Marketing Ethics



Finn lignende bøker
Boken Marketing Ethics finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.