Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in Developing Nations

Om Marketing in Developing Nations

The developing markets of Africa, Asia and the Middle-East are quickly becoming the future of world economic and trade development. They are affluent in terms of population, resources, and market expansion with rising interests of the EU, USA and multi-national corporations in the region.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032578347
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 122
  • Utgitt:
  • 3. oktober 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 417 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing in Developing Nations

The developing markets of Africa, Asia and the Middle-East are quickly becoming the future of world economic and trade development. They are affluent in terms of population, resources, and market expansion with rising interests of the EU, USA and multi-national corporations in the region.

Brukervurderinger av Marketing in Developing Nations



Finn lignende bøker
Boken Marketing in Developing Nations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.