Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in the Digital Era

Om Marketing in the Digital Era

This book stimulates a discussion on the changes engendered by the digital era, both in everyday life and the traditional marketing realm. It covers scientific studies and theoretical principles as well as educational purposes and practical applications of digital marketing principles, in order to improve our understanding of this domain.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631745458
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 172
  • Utgitt:
  • 29. juni 2018
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 214x152x23 mm.
  • Vekt:
  • 328 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 12. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing in the Digital Era

This book stimulates a discussion on the changes engendered by the digital era, both in everyday life and the traditional marketing realm. It covers scientific studies and theoretical principles as well as educational purposes and practical applications of digital marketing principles, in order to improve our understanding of this domain.

Brukervurderinger av Marketing in the Digital Era



Finn lignende bøker

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.