Norges billigste bøker

Marketing Insights from A to Z

- 80 Concepts Every Manager Needs to Know

Om Marketing Insights from A to Z

In this new book, Philip Kotler redefines marketing concepts from A to Z, highlighting how they have evolved. These enlightened and well-informed musings on the fundamental principles of marketing are based on Kotler's distinguished forty-year career in the business.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471268673
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 11. mars 2003
  • Dimensjoner:
  • 221x151x22 mm.
  • Vekt:
  • 498 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 4. august 2025

Beskrivelse av Marketing Insights from A to Z

In this new book, Philip Kotler redefines marketing concepts from A to Z, highlighting how they have evolved. These enlightened and well-informed musings on the fundamental principles of marketing are based on Kotler's distinguished forty-year career in the business.

Brukervurderinger av Marketing Insights from A to Z



Finn lignende bøker
Boken Marketing Insights from A to Z finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.