Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Luxury Goods Online

Om Marketing Luxury Goods Online

The objectives of this book are threefold: First, conceptually examining the specific marketing-mix for luxury goods. Second, applying this marketing-mix to the online world. Third, empirically testing the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631678657
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 267
  • Utgitt:
  • 9. august 2016
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 215x155x23 mm.
  • Vekt:
  • 484 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Marketing Luxury Goods Online

The objectives of this book are threefold: First, conceptually examining the specific marketing-mix for luxury goods. Second, applying this marketing-mix to the online world. Third, empirically testing the effects of the online accessibility of luxury goods on consumer perceptions of scarcity and desirability.

Brukervurderinger av Marketing Luxury Goods Online



Finn lignende bøker
Boken Marketing Luxury Goods Online finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.