Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing, Morality and the Natural Environment

Om Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415213820
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 26. oktober 2000
  • Dimensjoner:
  • 156x234x16 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing, Morality and the Natural Environment

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Brukervurderinger av Marketing, Morality and the Natural Environment



Finn lignende bøker
Boken Marketing, Morality and the Natural Environment finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.