Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Research

- Planning, Process, Practice

Om Marketing Research

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with targeted, practical solutions to a range of issues and equipping them with the tools they need to overcome the common pitfalls of designing research projects.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446294369
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 13. desember 2017
  • Dimensjoner:
  • 246x190x20 mm.
  • Vekt:
  • 936 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Marketing Research

Outlines the key principles and skills involved at each step of the marketing research process, providing readers with targeted, practical solutions to a range of issues and equipping them with the tools they need to overcome the common pitfalls of designing research projects.

Brukervurderinger av Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.