Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Research

Marketing Researchav Phil Harris
Om Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781446299654
  • Bindende:
  • Paperback
  • Utgitt:
  • 1. mars 2026
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Marketing Research

This textbook offers an affordable comprehensive `no frills¿ overview of both the qualitative and quantitative research methods available to marketing researchers, with a special emphasis on online tools, techniques and technology, social media and the general impact of the digital environment on research methodology.

Brukervurderinger av Marketing Research



Finn lignende bøker
Boken Marketing Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.