Norges billigste bøker

Marketing (RLE Marketing)

- The Management Way

Om Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138980518
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 26. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x12 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Brukervurderinger av Marketing (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Marketing (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.