Norges billigste bøker

Marketing Strategies

- New Approaches, New Techniques

Om Marketing Strategies

Reflects the key contemporary issues and developments in marketing strategy that face organisations. This work examines a range of changes that are taking place in marketing that both demonstrates the state of marketing technique and provides a glimpse of where marketing is heading.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080425726
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 308
  • Utgitt:
  • 25. august 1995
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 610 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Marketing Strategies

Reflects the key contemporary issues and developments in marketing strategy that face organisations. This work examines a range of changes that are taking place in marketing that both demonstrates the state of marketing technique and provides a glimpse of where marketing is heading.

Brukervurderinger av Marketing Strategies



Finn lignende bøker
Boken Marketing Strategies finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.