Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Om Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781259010903
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 384
  • Utgitt:
  • 16. mai 2013
  • Utgave:
  • 8
  • Dimensjoner:
  • 253x202x12 mm.
  • Vekt:
  • 668 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach

Covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy and offers a focus on the strategic planning process and marketing's cross/inter-functional relationships. This text distinguishes itself from competitors by maintaining a strong approach to strategic decision making.

Brukervurderinger av Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach



Finn lignende bøker
Boken Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.